دُنیای مَن


シʘ͜͡ʘ ραяту gιяℓ ๏̯͡๏ シ


 

 

دُنیای مَن دُنیاییِ که مَغزِ تو نِمیتونه اونو دَرک کُنه ;)



نظرات شما عزیزان:

mahla
ساعت20:41---23 تير 1395
عالیه وبت گلم
پاسخ:fadat AzZm lotf dari^_^


♥miss.tiffany♥
ساعت23:10---17 تير 1395
ادتو شروع میکنم خدای عزیز،دختر شیرینی که اینو میخونه،مهربونه و من بهش افتخار میکنم،تو زندگیش بهش کمک کن و کمکش کن که راه درست رو انتخاب کنه،
حالا به ساعت نگاه کن،تا 9دقیقه یه چیزی خوشحالت میکنه،بعداز اینکا این پیام رو خوندی با 15تا از دخترایی که دوسشون داری تو اشتراک بذار،حواست باشه فقط برای دختر بفرست!اگر برای من نفرستادیش یعنی دوست صمیمیت نیستم،حالا من یه بازی برات دارم که از سال 1977شروع شده،زمانی که ابنو خوندی برای 15نفر بفرست و آرزو کن این اتفاقات تو 5روز آینده بیفته
روز اول:بابهترین خبر ممکن از خواب بیدار شی
روز دوم:یه دوست قدیمی رو ببینی.
روز سوم:پول زیادی به دستت برسه
روزچهارم:یه روز عالی برات باشه
روز پنجم:کسی که تو زندگی عاشقشی خوشحالت میکنه
اگر اینو برای دوستات نفرستی برعکس این اتفاقا برات پیش میاد،این زنجیره رو قطع نکن،تا 9دقیقه بعد اینو برای دوستات بفرست،کار سختی نیست،و میبینی که اونا هم برات میفرستنش،باید بهش توجه کنی....


رقیه
ساعت21:58---17 تير 1395
ادتو شروع میکنم خدای عزیز،دختر شیرینی که اینو میخونه،مهربونه و من بهش افتخار میکنم،تو زندگیش بهش کمک کن و کمکش کن که راه درست رو انتخاب کنه،

حالا به ساعت نگاه کن،تا 9دقیقه یه چیزی خوشحالت میکنه،بعداز اینکا این پیام رو خوندی با 15تا از دخترایی که دوسشون داری تو اشتراک بذار،حواست باشه فقط برای دختر بفرست!اگر برای من نفرستادیش یعنی دوست صمیمیت نیستم،حالا من یه بازی برات دارم که از سال 1977شروع شده،زمانی که ابنو خوندی برای 15نفر بفرست و آرزو کن این اتفاقات تو 5روز آینده بیفته

روز اول:بابهترین خبر ممکن از خواب بیدار شی

روز دوم:یه دوست قدیمی رو ببینی.

روز سوم:پول زیادی به دستت برسه

روزچهارم:یه روز عالی برات باشه

روز پنجم:کسی که تو زندگی عاشقشی خوشحالت میکنه

اگر اینو برای دوستات نفرستی برعکس این اتفاقا برات پیش میاد،این زنجیره رو قطع نکن،تا 9دقیقه بعد اینو برای دوستات بفرست،کار سختی نیست،و میبینی که اونا هم برات میفرستنش،باید بهش توجه کنی....


♥miss.tiffany♥
ساعت20:15---15 تير 1395
........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥

سلام دوست عزیز یه اپ افتخاری به مناسبت عید سعید فطر بدو بیا وبم


♥miss.tiffany♥
ساعت13:05---10 تير 1395
اجی بدو وبم
پاسخ:chashm aziZm. omadamm aji


♥miss.tiffany♥
ساعت11:10---9 تير 1395
منم گفتم یه چی گفته باشم

پاسخ:khkh ahaaan^_^


♥miss.tiffany♥
ساعت4:29---9 تير 1395
انقدرام مغز فندقی نیستیما
پاسخ: ;-) to b khodt nagir ajim.koli goftam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
+ سه شنبه 8 تير 1395برچسب:,| 15:42| ✘Δŧяα✘◕ ‿ ◕ |